Dažnai užduodami klausimai

Valymo įmonė MOPA – inovatyvus sprendimas valymo paslaugų rinkoje. Paprastas užsakymas, patogus atsiskaitymas, greitas paslaugos atlikimas, nepriekaištingos reputacijos ir aukštos kvalifikacijos valymo profesionalai, paslaugų draudimas turto žalos atveju – mūsų aptarnavimo standartas. Vienas, du – švaru! Detaliau – skiltyje KAIP TAI VEIKIA?.

Detalų darbų, įeinančių į standartinį namų valymą, sąrašą rasite skiltyje NAMŲ VALYMAS. Į namų valymo paslaugą neįeina: kenkėjų ir pelėsių naikinimas, minkštų baldų ir kilimų cheminis valymas, garažų ar kitų pagalbinių patalpų tvarkymas. Tvarkydami klientų namus naudojame tik specialias priemones, prieš tai patikrinus priemonių poveikį valomiems paviršiams.

Užsakant namų valymo paslaugą, papildomai galite pasirinkti:

– Langų valymas;
– Orkaitės vidaus valymas;
– Šaldytuvo vidaus valymas;
– Spintelių vidaus valymas;
– Drabužių skalbimas;
– Drabužių lyginimas.

Užsakymo formoje pasirinkite papildomas paslaugas.

Už paslaugas galite sumokėti naudodamiesi el. bankininkyste arba grynaisiais banko padaliniuose į MOPA.lt sąskaitas, nurodytas el. paštu išsiųstoje sąskaitoje.

Atlikus užsakytas paslaugas, įvertinkite jas atsiliepimo formoje, kurią atsiųsime el. paštu. Taip pat savo atsiliepimą galite palikti apačioje esančioje formoje. Paslaugų kokybę gerinkime kartu – pasidalinkite savo įspūdžiais.

MOPA įsipareigoja suteikti Klientui kokybiškas paslaugas pagal pateiktus užsakymus Kliento nurodytose vietose ir laiku, savo rizika bei sąskaita kaip įmanoma rūpestingai bei efektyviai. MOPA užtikrins, kad Užsakymų vykdymui pasitelkti patalpų tvarkytojai turės reikiamus gebėjimus ir patirtį, reikalingus suteikti kokybiškas paslaugas. MOPA įsipareigoja užtikrinti Kliento materialinių vertybių saugumą bei paslaugų teikimo metu iš Kliento gautos ir su paslaugų teikimu susijusios informacijos (duomenų) konfidencialumą ir apsaugą. Paslaugų teikimo metu Kliento turtui padaryti nuostoliai draudžiami Paslaugų draudimu pagal MOPA su draudimo bendrove sudarytas draudimo sąlygas.

Patalpų tvarkytojas, įvykdęs Kliento turto žalą, nedelsiant informuoja MOPA administraciją. Gavus namų tvarkytojo pranešimą, MOPA administracija adekvačiai informuoja klientą ir inicijuoja užklausą draudimo bendrovei. Toliau Klientas ir draudimo bendrovė dėl žalos atlyginimo bendrauja tiesiogiai.

Jeigu pastebėjote turto žalą, tačiau MOPA administracija apie tai nežino ir Jūsų neinformavo, kuo skubiau susisiekite su MOPA administracija tel. nr. 8-622-25550, el. paštu labas@mopa.lt ar siųskite žinutę, užpildydami žemiau esančią formą.

Susisiekite su mumis